Reportáž

Malokarpatská Vertikála 2016 + minúta po minúte

13.10.16 → posledná aktualizácia: 15.10.16
V sobotu 15. októbra sa koná 5. ročník ultra trailu a diaľkového pochodu Malokarpatská Vertikála. Toto podujatie je špecifické najmä striedaním pomerne rýchlych „behateľných“ úsekov s náročnejšími úsekmi: skalnatý terén, vyšší sklon terénu a pod.

Priebeh pretekov

Zobraziť tabuľku [v novom okne]

Informácie o podujatí

Štart a cieľ bude v Plaveckom Podhradí. Čas hlavného štartu je 8:30, kedy bude štartovať väčšina účastníkov, turisti „diaľkoplazi“ štartujú o hodinu skôr.

Priebeh trasy: Plavecké Podhradie – Mesačná lúka – Pri obrázku – Sološnická dolina – Veľký Petrklín – Baďura – Vývrat – Vysoká – Hubalová – Zochova chata – Čermákova lúka – Hubalová – Vysoká – Vývrat – sedlo Skalka – Sološnická dolina – Vápenná – Plavecké Podhradie.

Povrch trasy je rôznorodý: spevnené cesty, lesné chodníčky, náročnejší skalnatý terén. Na trase sa bude nachádzať 5 občerstvovacích staníc po cca 8-11 km.

Malokarpatská Vertikála je členom Slovak Ultra Trail a je zaradená do bodovacej súťaže Slovenská Ultratrailová Liga.

foto: Archív Malokarpatskej Vertikály

Diskusné fórum
Malokarpatská Vertikála 2016 + minúta po minúte 13/10/16 00:00 nová téma
Najnovšie články v sekcii

Reportáž Prešporský Ultra Trail 2017 sa konal posledný raz Ako je známe, tento ročník bol pre Prešporský Ultra Trail posledný. Z toho dôvodu som veľmi rád, že aj napriek nie tak príjemnému počasiu ľudia boli zrejme s jeho priebehom vo väčšine spokojní. Najväčší tím dobrovoľníkov v päťročnej … » viac 12/11/17 Rado Harach Reportáže
Reportáž PDD alebo niekedy je treba pritlačiť na pílu Jeseň u nás každý rok patrí ultratrailu a jednou z mnohých čerešní na torte sú „rozlúčkové“ preteky po Bratislave a jej okolí – Prešporský ultra trail (PUT). Okrem nádhernej 103 km trasy ponúkajú v jej prvej polovici aj detskú verziu v ... » viac 25/10/17 Erik Hübner Reportáže
Beh Dovolenka v Tirolsku Musím sa priznať, najprv som k Rakúsku aj k Nemecku mal nejaký divný odpor, ale takéto nezmyselné predsudky treba jednoducho prekonať. Raz som bol v Tirolsku, ale to bolo na 2 dni v bláznivých 90-tych rokoch. Teraz som si to konečne užil. A neľutujem. ... » viac 17/10/17 Robo Verseghy Svet

Správa 10. ročník Lazovej stovky + online výsledky Počas víkendu 22. - 23. apríla 2017 sa bude konať jubilejný desiaty ročník diaľkového pochodu a ultrabehu Lazová stovka (110 km / 3450 m). Trasa stovky povedie účastníkov z Vrbového cez lesy a lazy Bielych Karpát, Myjavskej pahorkatiny a Malých … » viac 20/04/17 Valéria Jurkovská Správy
Reportáž Na 60. km Leteckej stovky - Duchonka Letecká stovka – úvodné podujatie stovkárskej sezóny, prvá možnosť v tomto roku na získanie bodov do Slovenskej Ultratrailovej Ligy, spomienka na Vlada Švancára, pôvodného organizátora Leteckej stovky, ktorý tragicky zahynul v r. 2014 a zároveň ... » viac 23/03/17 Valéria Jurkovská Reportáže
Pozvánka 6. ročník Leteckej stovky 2017 Počas víkendu 18. - 19. marca 2017 sa uskutoční 6. ročník diaľkového pochodu a ultrabehu Letecká stovka. Trasa stovky má dĺžku 105 km s prevýšením 3750 m a vedie po pohoriach Strážovské vrchy a Považský Inovec. Letecká stovka sa koná ... » viac 16/03/17 Valéria Jurkovská Správy