Podcast

Lazovka je mix starých tradícií a novších technológií

12.04.19
Už o pár hodín odštartuje dvanásty ročník pretekov Lazová stovka. Tesne pred odjazdom do Vrbového sme odchytili Slava Gleska, aby nám ročníku 2019 niečo porozprával. Vypočujte si podcast o Lazovej stovke, jednom z najobľúbenejších diaľkových pochodov a zároveň ultrabehov na Slovensku.

Vypočujte si ako podcast

Lazovka je mix starých tradícií a novších technológií 12/04/19 00:00 nová téma
Najnovšie články v sekcii

Rada S rádiostanicami PMR na horách ešte bezpečnejšie S prenosnými rádiostanicami je zábava a sú tiež praktické. Hodia sa ako doplnok voľnočasových aktivít, v pracovnom nasadení, pri komunikácii medzi autami pri cestovaní. Skrátka komukoľvek, kto potrebuje rýchlo a bezplatne komunikovať s ostatnými … » viac 08/11/19 Rudo Madár Bezpečnosť
Túra Wiktorówky - symbolický cintorín poľských Tatier Ako v našich Tatrách, tak aj v poľskej časti môžeme nájsť pietne miesta venované obetiam, spätým s nepriazňou osudu v horách. Vydáme sa na krátku prechádzku údolím Filipka. Jej ... » viac 02/11/19 Roman Matkovčík Vysoké a Belianske Tatry, Poľsko
Správa Nový cykloturistický most cez Moravu pri Kopčanoch Dovoľujem si oznámiť turistickej a cyklistickej verejnosti, že nový most, spájajúci archeopark Mikulčice (Morava) a slovenskú časť predstavujúcu kostolík sv. Margity Antiochijskej pri ... » viac 12/10/19 Boro Tomis Správy

Podcast O Ceste hrdinov SNP za 12 dní s Julkou Batmendijnovou Bežkyňa, blogerka, autorka na HIKING.SK, organizátorka ultra trail pretekov Severný Živloplaz a členka Slovak Ultra Trail. Prešla Cestu Hrdinov SNP za 11 dní a 18 hodín! 765 kilometrov, viac ako 31 000 metrov stúpania. Julka Batmendijnová je mojou … » viac 23/08/19 Ľubomír Mäkký Rozhovory
Podcast Lazovka je mix starých tradícií a novších technológií Už o pár hodín odštartuje dvanásty ročník pretekov Lazová stovka. Tesne pred odjazdom do Vrbového sme odchytili Slava Gleska, aby nám ročníku 2019 niečo porozprával. Vypočujte si ... » viac 12/04/19 Ľubomír Mäkký Rozhovory
Predstavenie Original Buff z nového materiálu Univerzálna šatka španielskej značky Buff sa natoľko rozšírila, že názov zľudovel a takmer každý tomuto typu produktu povie jednoducho bufka. Hoci dnes už Buff ponúka kadečo, pred 25 ... » viac 26/09/18 Ľubomír Mäkký Ostatné